Αναζήτηση

Βασικός στόχος Εταιρίας ANDRIANOS, αποτελεί η δημιουργία βάσης για τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διεργασιών της, έχοντας πάντα ως γνώμονα τη συνεχή προστασία και ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων.

Στα πλαίσια αυτά η ANDRIANOS ανέπτυξε Σχέδιο Δράσης κατά της Πανδημίας υποστηριζόμενο από διαδικασίες, σενάρια περιπτώσεων, οδηγίες & εκπαιδευτικό υλικό.

Η αναχαίτιση της μετάδοσης και διασποράς ενός ιού ή / και μιας ασθένειας αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος του επιχειρησιακού σχεδιασμού της Εταιρίας. Ο σωστός σχεδιασμός και η πιστή υλοποίηση των μέτρων και των πλάνων δράσης συμβάλλουν σε ένα συνολικό μηχανισμό διασφάλισης της Δημόσιας Υγείας. Πλέον η τήρηση των υγειονομικών κανόνων δεν αποτελούν μία πολιτιστική επιλογή αλλά μια αναγκαιότητα. Δεν επιτρέπονται μικρές αστοχίες αλλά διαρκής συμμόρφωση, επαγρύπνηση και ανασκόπηση σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων είτε αυτές είναι άμεσες (παροχή υπηρεσιών) είτε έμμεσες (εταιρικές λειτουργίες και δραστηριότητες). Διατηρείται και επεκτείνεται καθ’ όλη τη λειτουργία της Εταιρίας (εργάσιμες ημέρες και ώρες, τηλεργασία, εργασία σε εξωτερικούς χώρους κλπ).

Για την υλοποίηση των παραπάνω η Διοίκηση υποστηρίζει και εφαρμόζει αδιάλειπτα τις βασικές αρχές και τους κανόνες που διέπουν το παρόν Σχέδιο Δράσης. Για το σκοπό αυτό διαθέτει όλους τους υλικούς και άυλους πόρους που είναι απαραίτητοι για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί. Καθιερώνει, προγράμματα για την Ασφάλεια και τον έλεγχο της (μη) μετάδοσης ιών και ασθενειών, βασιζόμενη στην αμέριστη και εποικοδομητική συνεργασία των εργαζομένων της, των πελατών της, των συνεργατών της και όλων των ενδιαφερομένων μερών

Οι βασικές αρχές έτσι όπως αυτές εκφράζονται μέσα από το Σχέδιο Δράσης είναι:

  • Η τήρηση των νομοθετικών & κανονιστικών διατάξεων και άλλων απαιτήσεων που εκπονούνται από τον Εθνικό Οργανισμό Υγείας ή άλλη εμπλεκόμενη αρχή. Έχει εγκαταστήσει μηχανισμό παρακολούθησης ο οποίος άμεσα ενεργοποιεί αλλαγές και τις επικοινωνεί σε όλον τον οργανισμό της Εταιρίας.
  • Η τήρηση των συμφωνιών και των δεσμεύσεων έναντι των πελατών, με σκοπό την αύξηση του αισθήματος ασφάλειας και της ικανοποίησής τους.
  • Η εποικοδομητική συνεργασία με το σύνολο των προμηθευτών / συνεργατών.
  • Η προώθηση επικοινωνίας και ενημέρωσης των ενδιαφερομένων μερών σε πνεύμα ειλικρινούς και αμοιβαίου σεβασμού. Στη κατεύθυνση αυτή αξιοποιούνται όλα τα κανάλια επικοινωνίας που μας προσφέρει το marketing & η τεχνολογία για να επικοινωνηθεί, εκτός των άλλων, και το επιτυχές επίπεδο συμμόρφωσης στις απαιτήσεις του σχήματος πιστοποίησης.
  • Η συνεχής ενημέρωση, εκπαίδευση και ενθάρρυνση του προσωπικού για την ενεργό συμμετοχή του, σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, στη ψυχολογική του στήριξη και συνολικά στη διαρκή βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος.
  • Ο σεβασμός στα προσωπικά δεδομένα και πληροφορίες υγείας, πελατών, συνεργατών και εργαζομένων. Στη κατεύθυνση αυτή δίνονται συγκεκριμένες οδηγίες για την προστασία της αξιοπρέπειας ανθρώπων που μπορεί να είναι φορείς, ασθενείς ή να θεωρούνται πιθανό / ύποπτο κρούσμα.
  • Η καθιέρωση στόχων και μετρήσιμων δεικτών που τεκμηριώνουν τη δέσμευση της Διοίκησης στους στόχους του σχήματος πιστοποίησης αλλά και δεικνύουν την αποτελεσματικότητά του. Οι δείκτες αυτοί αφορούν αριθμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων, καμπάνιες ενημέρωσης, ώρες εκπαίδευσης προσωπικού, ικανοποίηση πελατών, αριθμό κρουσμάτων, συμμόρφωση με τα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα. Η παρακολούθηση τους σε συνδυασμό με τις διορθωτικές ενέργειες που λαμβάνονται, προωθούν τη συνεχή βελτίωση που αποτελεί θεμελιώδη επιχειρησιακή αξία της ANDRIANOS.

Όλα τα μέλη της Εταιρίας, έχουν την ευθύνη να ανταποκρίνονται, να αφομοιώνουν και να εφαρμόζουν τις διαδικασίες, οδηγίες, σχέδια δράσης, εκπαιδευτικά προγράμματα.

Η Διοίκηση της ANDRIANOS έχει ενσωματώσει σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα και ανακοινώσεις θέματα σχετικά με Αρνητικές Συμπεριφορές & Κοινωνικό Στιγματισμό. Για το σκοπό αυτό έχει εκπονηθεί σχετική οδηγία η οποία επικοινωνείται στο προσωπικό με ανακοινώσεις, ηλεκτρονική αλληλογραφία, εκπαιδεύσεις κλπ. Η Εταιρία καθιστά σαφές στο ότι αρνητικές συμπεριφορές που σχετίζονται με την εκδήλωση της νόσου δεν είναι αποδεκτές και αποτελούν σοβαρό λόγο διερεύνησης λύσεως της όποιας συνεργασίας.

Επίσης, αποτελεί ευθύνη της Διοίκησης της Εταιρίας ANDRIANOS να εξασφαλίζει ότι η Πολιτική για την Πανδημία είναι διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο μέρος, κοινοποιημένη, κατανοητή και εφαρμόσιμη από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Εταιρίας και των συνεργατών της, με απώτερο σκοπό τη συνεχή, σταθερή ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας της, με αταλάντευτη προσήλωση στις αρχές της και τη διαρκή προσφορά στους πελάτες της υπηρεσιών αρίστης ποιότητας.

Καλαμάτα 10/9/2020 

 

 

Newsletter

Επιθυμώ να ενημερώνομαι για τις πιο σύγχρονες ενεργειακές λύσεις και τις καλύτερες προσφορές!

Μοιραστείτε το!

Αποδεκτές πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες

Βασικές Πληροφορίες

ANDRIANOS - World Leading Energy Saving Technologies

Διεύθυνση:
Πλάτωνος 30, Καλαμάτα 241 00

Τηλέφωνο:
2721 023124
2721 088151

Φαξ: 2721 096522

Email:

Ωράριο

Δευτέρα           8:00 π.μ.–5:00 μ.μ.
Τρίτη                8:00 π.μ.–5:00 μ.μ.
Τετάρτη           8:00 π.μ.–5:00 μ.μ.
Πέμπτη            8:00 π.μ.–5:00 μ.μ.
Παρασκευή     8:00 π.μ.–5:00 μ.μ.
Σάββατο          Κλειστά
Κυριακή           Κλειστά

ANDRIANOS ENERGY SAVING

Βρείτε μας στον χάρτη